הונדה משיקה את ה CR-V החדש בישראל

September 29, 2019

"מאיר חברה למכוניות", יבואנית הונדה בישראל, מכריזה על תחילת שיווקו של הדגם כאשר בשלב הראשון יוצעו למכירה כ-215 רכבים בלבד

אחרי ציפייה של שנתיים: ה-SUV הנמכר ביותר בעולם מגיע לישראל
ענקית הרכב היפנית משיקה את דגם ה- CR-V החדש ובו שילוב ייחודי של עיצוב בולט ושרירי לצד תכנון הנדסי מתקדם ומנוע טורבו עוצמתי בהספק של 193 כ”ס המאפשר חדוות נהיגה אמיתית
בפעם הראשונה גם בתצורת 7 מושבים

גרסה חדשה לחלוטין של ה-SUV הנמכר ביותר בעולם
מרחב גדול יותר ואפשרות לשבעה מושבים בפעם הראשונה
עיצוב חיצוני מתוחכם וספורטיבי וחלל פנימי איכותי
מנוע בנזין טורבו רב עוצמה המספק יעילות ונהיגה נטולת מאמץ
השלדה המתוחכמת ביותר אי פעם המאפשרת דינמיות מרתקת ונוחות נסיעה מופתית
טכנולוגיות משופרות המגבירות את הביצועים של מערכת ההנעה הכפולה ואת יכולות הנסיעה בשטח ובכביש
ביצועי בטיחות מהמובילים בתעשייה ומערכת Honda Sensing™ כסטנדרט

מאיר חברה למכוניות”, היבואנית של הונדה בישראל, ענקית הרכב היפנית, מכריזה על תחילת השיווק של All New CR-V 1.5L Turbo, ה-SUV הנמכר ביותר בעולם.
לראשונה יוצע ה-CR-V בשתי תצורות של 5 מושבים, ושל 7 מושבים. בשלב הראשון תשווק הונדה ישראל כ-215 רכבים בלבד שיגיעו במשלוחים הראשונים לישראל. המחיר יעמוד על סכום התחלתי של 212,900 ₪ ל-5 מקומות ו- 232,900 ₪ ל- 7 מקומות לא כולל אגרת רישוי.
מאז השקת הדור הראשון של הדגם בשנת 1995, הפכה הונדה CR-V ל-SUV הנמכר ביותר בעולם. הגרסה האחרונה של ה-SUV הפופולרי הזה פותחה כדי לעמוד בציפיות של הלקוחות באמצעות מאפיינים משופרים וייחודיים. ה-CR-V החדש מתאפיין כעת במגוון רחב של טכנולוגיות מתוחכמות ובאיכות מעולה.
ה-CR-V הוא בעל עיצוב חיצוני רענן ומתוחכם המספק נוחות, נוחיות וקישוריות יותר מאי פעם. הדגם החדש מעלה את הרף במונחים של איכות, תחכום ומרחב פנימי, וכולל, בפעם הראשונה, אפשרות של שבעה מושבים בדגמי הבנזין שבהם הנעה לכל הגלגלים (AWD). ה-CR-V החדש מספק רמות משופרות של איכות נסיעה, תגובת היגוי, בקרת מרכב ועידון ה- NVH.
שרון גלזר, מנהל חטיבת הרכב הפרטי במאיר, מסר: “לקוחות רבים מצפים בכיליון עיניים כבר זמן רב לדגם החדש של ה-CR-V. אני שמח להשיק את הדגם החדש בישראל ולהציג SUV 4X4 משפחתי בתצורת 7 מקומות לאנשים שאוהבים לנהוג, כמו שרק הונדה יודעת לעשות”.

אולי יעניין אותך גם

חיפושים פופולארים: רכיבים Civic Type R cr-v-hybrid